تبدیل آسان و سریع ایمیل ها به PDF


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود





اسما خداوند متعال

به وبسايت سجاد آبي پوش خوش آمديد اميدوارم از مطالب اين سايت خوشتان بيايد.براي ديدن همه مطالب سايت من لطفا ثبت نام کنيد چون هر روز مطالب جديد در اين سايت گذاشته مي شود که بعضي مطالب نيازمند ثبت نام است.با تشکر از شما
خاندن قرآن بهمراه صوت لطفا روي عکس کليک کنيد
فال حافظ

خطاطي نستعليق آنلاين



اگر قصد دارید متن ایمیل دریافتی را به پی دی اف تبدیل کنید کافی است آن را به آدرسpdfconvert@pdfconvert.me فوروارد کنید. با انجام این کار در کمتر از یک دقیقه ایمیلی برای شما ارسال خواهد شد که فایل پیوست آن، نسخه پی دی اف از ایمیل ارسالی شماست!

تبدیل فایل های پیوست

اگر فایل های پیوست در دستگاه شما باز نمی شوند و می خواهید آنها را به پی دی اف تبدیل کنید، روش کار ساده ای را در پیش خواهید داشت. ماننده روش قبل از قابلیت فوروارد کمک بگیرید، اما اینبار ایمیل دریافتی را به آدرس attachconvert@pdfconvert.me انتقال دهید. در کمتر از یک دقیقه ایمیل جدیدی دریافت خواهید کرد که حاوی فایل های پیوست درخواستی به فرمت پی دی اف است!

تبدیل سایت ها

آیا دوست دارید سایت  هر سایتی را به فایل پی دی اف تبدیل کنید یا نسخه ای از خبر موجود در یک سایت را به صورت فایل پی دی اف برای دوستانتان ارسال کنید؟ برای انجام این کار باید در متن ایمیل آدرس سایت را وارد و آن را به آدرس webconvert@pdfconvert.me ارسال کنید. از ویژگی های برتر این سرویس با دیگر سرویس های مشابه، پشتیبانی از فرمت و خصوصیات ظاهری محتوای ارسالی، نیاز نداشتن به مراجعه به سایت سرویس دهنده برای دانلود فایل ها (ارسال فایل ها توسط ایمیل) و سرعت بسیار بالای اجرای درخواست هاست.

توجه: در سیاست حفظ حریم خصوصی این سایت قید شده است که محتوای فایل های ارسالی از سوى شما فقط هنگام تبدیل به فرمت پی دی اف در سرورهای سایت ذخیره و پس از ارسال به صورت فایل پیوست، بسرعت عملیات حذف آغاز می‌شود که با این حال دیگر نگران فایل های خود نیستید.




:: موضوعات مرتبط: اموزش , ,
:: بازدید از این مطلب : 460
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








RSS

Powered By
loxblog.Com